Առաջադրանքներ

Արամը դիմեց երեխաներին․

-Հիմա ամեն մեկտ մի աթոռ եք պատրաստում ձեզ համար ։

-Հիմա ամեն մեկտ մի աթոռ եք պատրաստում ձեզ համար , – դիմեց Արամը երեխաներին ։

-Հիմա , – դիմեց Արամը երեխաներին , – ամեն մեկտ ձեղ համար աթոռ եք պատրաստում։

Փոքրիկն ասաց գեղեցկադեմ կնոջը ․

-Գնեցե՜ք այս վարդերը, սրանք Ձեզ նման գեղեցիկ են։

-Գնեցե՜ք այս վարդերը ,- ասաց փոքրիկը գեղեցկադեմ կնոջը, – սրանք Ձեզ նման գեղեցիկ են։

-Գնեցե՜ք այս վարդերը, սրանք Ձեզ նման գեղեցիկ են, – սրանք Ձեզ նման գեղեցիկ են։

Ես աշխատել եմ ուզում ,- ասաց Գրիգորը , – դրա համար եմ եկել գյուղ ։

Գրիգորը ասաց ․

-Ես աշխատել եմ ուզում , դրա համար եմ եկել գյուղ ։

-Ես աշխատել եմ ուզում , դրա համար եմ եկել գյուղ ,- ասաց Գրիգորը

В закладки: постоянная ссылка.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *